Billie fucking jean

Dagen började molnigt och mulet. Som det ser ut just nu är det strålande sol och ganska så hett. Valde då att sätta på mig jeans imorse och det straffade sig självklart när jag skulle hem efter jobbet. Svettades ihjäl och det brände genom byxorna! Men nu har jag satt på mig en söt blå klänning istället :)

Sötaste kommentaren/komplimang (?) -
    En gammal tant jag brukar prata med och hjälpa med olika saker sa idag när jag hjälpte till med hennes thé - "Hur ska jag klara mig utan dig när du slutar?"
    Och en annan tant sa att hon tyckte det var så kort tid kvar tills jag slutar. ÅH! Det är den gumman som även brukar få låna min ipod och lyssna på Peter Jöback (JAG SKÄMS INTE) och några låtar som spelas i Twilight  - "Bellas Lullaby och Esmes favorite" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0