.

Jag vet inte för dig. Men för mig betydde tiden tillsammans allt. Du bytte ut mig snabbt och jag ... försökte. Ingen har sårat mig som du, och det konstiga är att du fortfarande sårar mig.
Säger att du saknar mig och är rädd att få känslor för mig, dagen efter har du tjej.
Säger att känslorna du hade för mig var så oerhört starka och att du aldrig kommer känna de du kände för mig, för någon annan, dagen efter säger du att du älskar Henne mer än du någonsin älskat mig.
Du sårar mig, du förvirrar mig. Jag hatar att jag älskat någon som förstör mig. Jag försvinner sakta inuti mig, snart finns bara en skugga, en osynlig själ.

Dags för mig att gå vidare, jag kan få bättre. Det säger många, men jag tvivlar. Jag kommer nog aldrig våga slänga mig helt ut. Jag vill itne bli sårad igen. Det gör ont. Det gör så ont och jag kommer inte klara det igen. Jag måste hitta någon som som kommer älska mig vilket som, någon som aldrig skulle ge upp om mig. Någon som inte skulle byta ut mig efter en vecka, någon som skulle älska mig utan att ställa frågor, någon som skulle lita på mig oavsett. Någon som skulle avguda mig. Någon jag är allt för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0