Hej å hå



kom hem från en underhållande dos av fotboll. Spelade på topp och gjorde bra ifrån mig! Hoppas jag är självklart anfallare på Dana, skulle vara roligt :) Jag vet inte om det blev 2-1 eller 3-1, ingen aning!
 Usch vilket äckligt väder idag, fuktigt och kvavt. Man blev blöt bara man tog ett steg ut utomhus och det var ännu värre när man var tvungen att springa (och tänka samtidigt.)

Senare ikväll ska jag möta Sara och hämta mina skor och umgås lite med henne innan jag drar imorgon. Måste gå upp klockan ... 5! Och hela resan till Danmark tar 13 timmar! En av anledningarna kan ju vara att vi måste gå rut i Göteborg i 4 timmar med packning!
 
Bild från helgen. Linus testar Orgasminatorn på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0