Hej då Sverige, Hej Danmark

Nu har jag varit och träffat Sara. Föräldrar blev lite sura för dem egentligen ville att jag skulle vara hemma och packa och sen direkt i säng. Ska packa klart det sista nu och ska sen lägga mig i sängen, försöka ringa Ossian som alltid är upptagen och kolla tv och bara ta det lungt. Har ju vänt helt på dygnet vilket gör det besvärligt för mig när jag ska upp så pass tidigt som jag ska. Men jag kan nog sova lite på tåget till Göteborg och sen färjan till Danmark.
   Är ganska taggad faktiskt. Ska bli roligt att åka med mina flickor, åka till ett annat land och komma bort från allt och kunna tänka på nya saker och glömma andra. Sen eftersom det gick så pass bra idag så är jag förväntansfull över hur det kommer gå. Slänger in ett inlägg om det finns data på Central station eller om jag orkar innan (Tvivelaktigt...)

Kommentarer
Postat av: Maloue

Ha det bra i Danmark då ;) :D

2009-07-25 @ 14:11:10
URL: http://beatrixaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0